Вятърът...



Вятърът духа където си иска и чуваш шума му, но не знаеш откъде идва и накъде отива.Tака е с всеки, който се е родил от Духа. Ев.Йоан 3:8

неделя, 9 октомври 2011 г.

Есен

Много се чудех дали да публикувам тази картичка, но после си казах : Защо не?. Тя е нещо различно от това, което правя. В нея няма печати, мастила, дизайнерски хартии, нито специални техники. Няма я дори моята любима ръчно приготвена хартия. Само картон и темперни бои. Просто ви показвам своето  цветно, есенно обагрено, жълто - кафяво, топло и слънчево настроение. И не знам дали е подходяща за играта на Дони, но ще ви поканя да дойдете с мен на разходка и ако ви хареса бихте могли да приемете и поканата на Вятъра, която той отправи към листата :

"........ Елате на ливадите с мен и  танцувайте!
  Облечете своите дрехи в червено и златно;
   дните  хладнеят, а за лятото вече е късно........"
Джордж  Купър

Не зная дали ще се разхождате или танцувате, но ви пожелавам всичко да правите с Любов!

11 коментара:

  1. Делче, творението ти е прекрасно , изпълнено е с много любов и топлина !!! Продължавай в този дух !

    ОтговорИзтриване
  2. Дел радвам се ,че си решила да я споделиш!Така поднесена с фрагмента на Дж.К.ме пренесе там някъде....спокойствие,топлина,любов!Пожелавам ти успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Много магическо излъчване има тази картичка! Привлича ме и бих дошла с теб!

    ОтговорИзтриване
  4. :-) И аз бих дошла.Въпреки ,че ги няма твоите и мои любими ръчни хартии и хербарий, аз пак те откривам в тази картичка. Просто си личи ,че е твоя. Много се радвам ,че участваш в играта. Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  5. Много топла и красива картичка, прилича на картина, чудесна е!

    ОтговорИзтриване
  6. С удоволствие бих потанцувала с теб под песента на вятъра..
    Харесва ми картичката ти- изпълнена с топлина и любов..Благодаря ти,че я сподели!

    ОтговорИзтриване
  7. Ето,че си имала и друго лице ;)Аз със удоволствие ще потанцувам с теб ,погалена от вятъра и стоплена от слънцето,което струи от твоята картичка!Поздравления,желая ти успех и продължавай с рисуването !Спорна и усмихната седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
  8. С най-голямо удоволствие се присъединявам към поканата ти и останалите момичета! Много ми харесва картичката, с която ни покани! Разкошна е!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотна е картичката и не й трябват нито мастила и печати, нито дизайнерски хартии!Наистина направено с любов!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  10. Сърдечно ви благодаря! Не мога да не споделя, че вашите отзиви безкрайно ме топлят и ме карат да се усмихвам! Благодаря!

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен и ще се радвам,ако го споделите!