Вятърът...



Вятърът духа където си иска и чуваш шума му, но не знаеш откъде идва и накъде отива.Tака е с всеки, който се е родил от Духа. Ев.Йоан 3:8

сряда, 22 юни 2011 г.

Един прекрасен летен ден........

В  дни като този се чувствам страхотно!  От съвсем малко!
Утрото обещаваше прекрасен ден. Слънцето с усмивка огряваше света, вятърът му правеше компания и се вплиташе в косите на пешеходците. Хората тръгваха за работа или за ранната си среща на кафе с приятели - вестик, новини, на съседната маса делова обстановка с лаптоп, по тротоара минава красива жена носеща след себе си уханието на младостта, а след нея тичаха погледите на мъжете....
С  приповдигнато настроение и в посока непозната, поех към случайни срещи. Неочаквани. С  приятели, с които при спонтанно споделените прегръдки си дадохме и получихме Усмивки, Топлота, Съпричасност и Светлина!  Прекрасно е когато почувстваш някого толкова близо до себе си, че не е нужно да говориш много!  Разбираш се с поглед и с усмивка! С  Душата си разбираш!
Пожелавам си повече дни като този, защото човек може да получи най-неочаквано "много" дори от съвсем непознат - добро отношение, ведър поглед, подадена ръка за помощ!
Желая ви  такива страхотни дни! 
Желая ви Усмивки и крила на Душата!
Защото светът е голям и "Спасение" дебне отвсякъде!
П.П. Неуспешни останаха опитите ми да прикача за поздрав песента " Страхотен ден". Blogger понякога ни прави безсилни, но поздравът ми ще го получите и така с усмивка!



4 коментара:

  1. Благодаря ти,за думите и за това,че ме усмихна!Продължавай да пишеш,хубаво е,аз ще идвам да чета и да се усмихвам!Слънце от мен :)

    ОтговорИзтриване
  2. Липсват ми тези делнични сутрини описани от теб, защото в момента работя на такова място, че сутрин се качвам на мотора, минавам през една... махала и съм в офиса :(
    Нооо.. знам какво е и колко е зареждащо :) Почивните дни пък си имат друг чар.
    И аз ти благодаря, че ме пренесе в тази атмосфера, а песента си я тананикам и сама :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно е, когато откриваме в ежедневните малки неща толкова красота и доброта! Усмивка и от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря,ви момичета! От сърце и с усмивка! Прекрасно е да споделяш и се радвам, че сте се почувствали добре и усмивки са прелетели на лицата ви! Сърдечно с прегръдка ви отправям поздрав за прекрасно настроение и споделена красота в дните ви!

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен и ще се радвам,ако го споделите!