Вятърът...



Вятърът духа където си иска и чуваш шума му, но не знаеш откъде идва и накъде отива.Tака е с всеки, който се е родил от Духа. Ев.Йоан 3:8

сряда, 20 април 2011 г.

БИЖУ ОТ НЕТИ

Едва ли някой, който знае какви красоти прави  Нети, ще се изненада като види снимките по-долу. Днес си получих поръчката, която й бях направила  и когато отворих опакованата с розова панделка бяла кутия  ахнах, макар да знаех от предварително изпратените ми снимки, какво бижу ще нося през лятото.


Цветето, което виждате е Камелия, а камъните са от розов кварц. В действителност колието е много по- красиво, но с моите умения на фотограф и с възможностите на Samsung-а ми придобивате лееека предства за бижуто. И в добавка, за да е по-голяма изненадата ми, получих и една нежно- розова и много сладурска картичка.


Искам да благодаря на Нети за красотата, която създава и споделя с нас и да й пожелая Вдъхновението  и Любовта да  бъдат винаги нейни спътници !



1 коментар:

  1. Delche, Svetia Duh predava chrez tvorcite negovata krasota.KOito uspee da go vidi e Blajen!Imame 70 godini jivot.Ako go nadjiveem ,razlikata e v strah i agonia.Do togava da se naslajdavame na krasotite na Tvorcite! Sas zdrave da si go nosish,blagodaria che go spodeliash,Bravo na Tvoreca!

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен и ще се радвам,ако го споделите!