Вятърът...



Вятърът духа където си иска и чуваш шума му, но не знаеш откъде идва и накъде отива.Tака е с всеки, който се е родил от Духа. Ев.Йоан 3:8

понеделник, 4 април 2011 г.

В очакване на ЦВЕТНИЦА

Пролетта устремно се е втурнала да разхубавява Земята и заедно с Вятърът пробуждат треви, цветя, дървета и карат птиците да пеят песни на Слънцето! Карат и нас да се усмихваме и да приветстваме с радост вечно възраждащия се Живот, да очакваме топлината и Светлината, да се изпълваме с Надежда и Любов, да се радваме на Красота на Природата и с възхищение и да отправяме поглед към Новото Начало, към което е поело всяко Божие творение!
И понеже наближават Светли празници на които почитаме Спасението и Възраждането, съпроводени с красотата на цветята, ви представям една кратка серия от картички с ръчна хартия и цветя в очакване на Цветница.

Здравец за здраве :)

Невен и Маргарита за усмивки :)
Теменужки за Верни дружки :)
Роза (с) от Любов



Желая Ви пролетно настроение, Светлина и Любов в сърцата и душите Ви !


4 коментара:

  1. Делани,напълни ми очите!Верните дружки обаче са ми най на сърце-разкошни са :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много красиви хартии! Очарована съм от всичките, дотолкова, че ми е трудно да си избера най-любима...може би последната, заради червения цвят. Но истината е, че всичките са страхотни! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен много ми харесват!Невенът и розата ми харесват най-много! Не че другите не са красиви-навярно зависи от настроя на всеки човек-аз обожавам слънчевите светли цветове заради простора, лекотата и усещането за свобода.Харесвам и червеното, не зная защо :) Та затова си залепнах на точно тези картички :)
    Хартията ти е много красива!Постът за Цветница-също:)

    ОтговорИзтриване
  4. Тази публикация съм я изпуснала, невероятно красиви и естествени са всички твои картички, в които има цветя, аз също харесах най-много невенът с маргаритката, но и розата, и останалите са страхотни.. като всички цветя :)

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен и ще се радвам,ако го споделите!