Вятърът...



Вятърът духа където си иска и чуваш шума му, но не знаеш откъде идва и накъде отива.Tака е с всеки, който се е родил от Духа. Ев.Йоан 3:8

петък, 15 октомври 2010 г.

Нещотърсене и нещонамиране

Здравейте,Вие които отделяте време,за да прочетете тези неподредени мисли!
Това е първата ми публикация и първият ми смел опит да напиша нещо.Дано се получи!Ако не сега,то може би по-нататък.И понеже съм малко объркана,а и може би не уцелих най-подходящото
време за правене и писане на блог,ще кажа само,че човек винаги търси,но не знае какво и кого точно ще намери.Изненадите понякога са големи,а понякога малки.Един път са очаквани,а друг път не.И по пътя,който изминаваме даваме нещо от себе си,получаваме не всичко което искаме,научаваме нови уроци.И ако имаме Вяра ,Надежда и Любов,ще намерим Мъдрост и Истина.
Тук искам да споделям това,което съм намерила след упорито търсене или то ме е намерило неочаквано.И за начало ще подаря една невероятна за мен музика,която открих след дълго ровене в You Tube-песента на братята Nelson-Love and Affection(Can't live without your love)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен и ще се радвам,ако го споделите!