Вятърът...



Вятърът духа където си иска и чуваш шума му, но не знаеш откъде идва и накъде отива.Tака е с всеки, който се е родил от Духа. Ев.Йоан 3:8

петък, 25 февруари 2011 г.

Картичка-разделител

Тези дни слънцето се е скрило и сигурно спи зад мрачните облаци и толкова ми липсва. Очаквам с нетърпение мириса на разлистените дървета, светлината на ясното утринно небе, опияняващия дъх на пролетта и свежото зелено да завладеят природата. И тъй като не мога да променя времето, се постарах  да  променя настроението си. Вероятно затова интуитивно посегнах към хербариите и потърсих усмихнатото жълто на невена.Това, което виждате е един доста сполучлив(според мен) опит за създаване на "разделител" за книга. Реших, че мога да превърна картичките си в нещо полезно. Винаги, всяка е била единствена и неповторена, но мисля, че в този вид ще бъде и по-дълготрайно ползвана и често ще напомня за мен. И тъй като съм вложила в нея своята усмивка и светли мисли за пролет и топлина, храня надеждата, че  и тя ще предизвиква такива. :)






3 коментара:

  1. Невероятно красив разделител! Ръчно изработената хартия много ми харесва, а идеята за такива картички, разбира се, е чудесна!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красиво - стои толкова естествено и наистина слънчево :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, момичета! Мнението на две толкова креативни дами е много ценно за мен!

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен и ще се радвам,ако го споделите!